Hieronder vindt u alle informatie over het bestellen van uw maaltijden:

Hoe u een bestelling kunt plaatsen:

– Op onze website kunt u eenvoudig uw bestelling plaatsen. Kies eerst het gewenste gerecht, geef aan hoeveel porties u wilt, en selecteer de bezorgdag. U kunt hier eventueel nog een fooi voor onze bezorger aan toevoegen.

– Nadat u uw selectie heeft gemaakt, wordt uw bestelling toegevoegd aan het winkelwagentje.

– In het winkelwagentje vult u uw gegevens in en betaalt u uw bestelling met een van de betaalmethodes.

– Zodra uw bestelling in ons systeem zit, ontvangt u een bevestiging per e-mail of sms.

– Uw bestelling wordt vervolgens opgenomen in onze planning, zodat we deze vers en op tijd voor de bezorgdag kunnen bereiden.

Bezorgdagen en tijden

– Onze bezorgdagen zijn op dinsdag en vrijdag.

– Leveringen vinden plaats tussen 15:00 en 19:00 uur.

Besteltermijn

– Houd er rekening mee dat we alles vers inkopen en zo dicht mogelijk op de bezorgdag de gerechten bereiden.

– U dient uw bestelling uiterlijk 48 uur voor de bezorgdag te plaatsen. Als u bijvoorbeeld uw bestelling wilt ontvangen op vrijdag 3 november, moet u uiterlijk dinsdag 30 oktober vóór 23:59 uur bestellen.

Bezorgkosten

– Bestelt u 3 maaltijden of meer? Dan is onze gekoelde bezorging gratis!

– Voor bestellingen van 2 maaltijden rekenen wij slechts €1,99 aan bezorgkosten.

Anuleringsbeleid

– U kunt uw bestelling tot 48 uur voor de bezorging kosteloos annuleren.

Verpakking

– Onze gerechten worden geleverd in magnetron- en ovenbestendige bakken (ovenbestendig tot 130 graden). Dit maakt het opwarmen van de maaltijden snel en eenvoudig.

Heeft u hier niet kunnen vinden wat u zoekt? Kijk dan op onze vraag en antwoord pagina.